årets första dopp!

togs idag!
det var skööönt! Nu jobbar jag, (rast) men jag började kl 13, så fm har spenderats där den borde på sådana här sköna dagar- i Bleken!
Vi har ätit jordgubbar med mjölk, kollat på skördemörde som är en gammal skördetröska som ligger under vattnet och har väl gjort det i typ 30 år? Den är hur som helst helt sjukt äcklig och jag får hjärtsnörp varje gång den dyker upp, man måste ju titta jättenoga direkt vid vattenytan för att se den, och så när den väl syns SÅ ÄR DEN JU SÅ NÄÄÄRAAAA!!! AAAHHH. Ja skitlöjligt. :) och äckligt :)
Så har vi även ätit lunch, badat, kastat kottar åt Snorf och tagit sommarbilder!

På väg till mörde. Zorro gillar att åka båt!


Mamma är skitglad över att hennes potatisar har kommit upp :)


Favoriten!


Men kasta kotte då??!! Jag är beredd!!


Jaaahopp det var den rasten det.
Jääävlar det har kommit in en fjäril här!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Måste dra!

Kommentarer
Postat av: mama

Hahaha Mana! Du har verkligen lyckats att ta ett superbra kort på mig i skynklig tunika och utan BH...

2011-07-01 @ 16:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0