SEMESTER

Ville bara säga det...
...SEMEEESTEEEERR!!!!!!
Vill egentligen säga det en gång till.....
SSSSEEEMMMEEEEEESSSSTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRR!!
hihi. nöjd!

Första semesterdagen spenderades i Sörping med Mamma och Sestra.
Dit åker vi aldrig igen! haha skämtåsido, så visst är det en jättemysig stad, men när man har strosat, ätit lunch och glass så är det inte mycket mer att göra. Vi skulle kolla i mysiga butiker men som det visat sig är det mest dyra tantkläder i dom små butikerna. Bara blomsteraffären Akleja som visar upp en härlig miljö och kanske Hemtexkopian som ligger bredvid men där luktade det fis av någon underlig anledning??!

Men en härlig dag har vi ändå haft. Köade bara 30 minuter till smultronstället. Dom tyckte väl vi såg smala ut jämfört med våra kö-kamrater och klämde in oss vid ett påhittat bord med 3 påhittade stolar som stod mitt i häcken. Det rispade härligt på armar och ben!

Vi tog igen dålig shopping inne i Norrköping centrum! Jag hittade solisar, mina gamla gav jag bort till mamma och mina nya gick sönder... THE DRESS som jag kommer BO I  i sommar, FYNDADE en jeansjacka på JOY som jag aldrig varit inne i förut, och så hårfärg för att gömma det där råttfärgade som kommer fram i botten. CHOKLAD ska det vara, INTE RÅTT!

Imorgon packar vi kappsäcken för semesteräventyr!
yey!

pics
-stå och se fina ut vid den här fina väggen och clematisen... yeah right

much better!

min glass, god, men passade inte till kaffe. kände att jag blev lurad lite där.



Lite andra bilder från sommaren
Vår egenhändigt snickrade och gjutna grill!


Gulligullungen Svea på krypmarch i Falleralla


Gulligulliga? mig på kråkholmen!


Lite suddig (zoomat kort) snuffprutt leker med kottar


Mormor på besök hos Salong Manas brynplock som är en portabel salong, finns just där du behöver den!


Jaha gott folk då är jag inte villig att sitta här och underhålla er mer. Min dyrbara semestertid går åt så fort.
Vi ses på badstranden! Jag är den bleka fan som smörjer in mig med sololja solskyddsfaktor -2!

Kommentarer
Postat av: mama

Jag tyckte det luktade fransk parfym på Hemtexaffären ;) Hahahahahahaha......

2011-07-12 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0