PIRATES - YEAAYH!

Hej igen! Här händer det inte mycket, men i verkliga livet snurrar det på!
Har ingen tid att blogga som vanligt, men nu har det ju varit piratkryssning på Östersjön så då måste jag ju bara dela med mig!

Men först- LIKA SOM BÄR!!

Eller vad tycker ni? :D

Kryssningen var riktigt lyckad, som tur var fick jag låna öronproppar då jag skulle sova i samma hytt som snark-farsan! Fast han var inte värre än lätet som uppstod när båten började gå hemåt kl 8 på morgonen, när varenda isbit hördes mot skrovet!
Jaja, ett par pix:





Sen har vi ju dom här två

turturduvsen som ska gå och gifta sig i maj!
Har inte berört ämnet i bloggen så här kommer ett officiellt GRATTIS! :)
Blire pirattema på bröllopet? I såna fall måste jag tänka om ang buketten... thihi


Häppsi hoppsi satans loppsi sa jag förut när jag först slog i handen mot en låda, aj!
sen slog jag i armbågen i trappräcket, Aj!
sen slog jag i lilltån AJ!!
några minuter senare slog jag i armbågen PÅ SAMMA STÄLLE AAAAAAJJJ!!!
Vet inte vad det är med mina lemmar ibland alltså, det är precis som jag skulle ha växt ett par cm och inte riktigt vet vart jag har kroppen... Eller så är det knoppen som det är fel på. Ont som fan får jag iaf.

Snart mars!
En KUL grej som ska hända i mars är att söta A-C frågade om jag skulle följa med på Nordiska trädgårdsmässan i stockholm, och DÄR FÅR MAN HANDLA!! grejer till hemmet, sådant livsnödvändigt som inredning och trädgårdsgrejer! Jag har alltid velat åka dit och nu ska jag!! wiiiee!

En ANNAN KUL OCH SKÖN grej som också händer i mars är att jag och sestra ska åka på Spa!! Trollmarker spa och äventyr fick vi som julklapp och nu jäklar ska det ridas, badas tunna, masseras och bara ha det allmänt jäkla avslappnat SKÖÖÖNT!!

Det kommer säkert hända massa annat kul men det tar vi när det kommer!
Nu ska jag ta av mig linserna så slipper jag se allt genom en dimma!

Arrividerla! (säger man om man "inte är du" med någon)
Arrividerci! (säger man till någon man känner)
Man "du:ar" inte vem som helst i Italien!
Så vet ni

Kommentarer
Postat av: Millan å Tuva

vilken dag ska ni till trädgårdsmässan? om ni åker dit på lördagen så är jag med där!! puss!

2011-03-01 @ 15:09:54
URL: http://mojsgojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0