God Jul

Chabba!!
Nu har det blivit jul på riktigt, endast några få dagar kvar till julafton. Jag känner mig lugn, alla klappar inhandlade och huset fixat, och så ska vi fira HÄR i år! Hemma hos oss! Myys! :)
Lite julpyssel i hallen med pepparkaksgranformar.
Julklapp från jobbet, ljusstake och skål, i skålen ligger tillsvidare mosshjärtat jag köpte på ekenäs julmarknad!
Tomteidé i kupa stulen från anna, plus några inkupade kulor! :)
Gana!
Bild som jag tagit och framkallat! Ska det bli bra får man göra det själv! ;)
och tillsist; jag som är så himla söt i mammas mössa! :P
Jag HAR en överläpp, jag lovar, den bara gömmer sig på kortet! :)
Så, hoppas ni har hunnit få lite julkänsla, annars är det bara att komma till jobbet och glo runt lite, där är dett rött, vitt och grönt! Julens färger och dofter!
Från mig alla till er alla, En Riktigt God Jul!

Kommentarer
Postat av: elin

Åh så fint ni har hemma!! God jul!

2011-12-20 @ 21:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0