Shopaholic

På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst!
Så var det igår för mig, äntligen, under alla 4 år jag jobbat i affär, så har jag nog inte varit ledig på en fredag! (kanske ett lätt ljug) men så känns det!
och så är jag ledig idag också, en riktig långhelg! Jag går omkring och tror att det är söndag hela tiden! GLAD!

Så igår lurade jag med Ola in till stan, han slutade vid 12 så brassade vi in. Lite handlat fick vi också, sådana grejer som man inte hinner med annars, när man är tvungen att köpa skor, eller varma tröjor, eller underkläder. Så igår handlade vi inredning (okej en kofta från gina slant även ner i påsen)

Det blev:

en helkroppsspelgel till hallen från House of Norrköping! Jag monterade ner en skitful plastbit som dom hade satt uppe på spegeln, så blev den skitafin där i mitt chabby chic-hörn i hallen :)

Även matsalen fick

en mojsamysig ryamatta att gnugga tårna mot på middagarna :)

Dracenapalmen i vardagsrummet

var i stort behov av en omplantering så den fick en stor härlig kruka med massor av jord i!

Så kunde jag inte motstå

den här grönväxten från....bauhaus... förlåt ingalill.
Jag vet inte vad det är för något, det visste dom inte där heller... det får förbli ett mysterium om inte någon av er vet vad det är?

Ja, det var nog det, om vi bortser från alla Olas verktyg då. jävla bauhaus skulle verkligen satsa på ett par stolar där fruarna fick sitta och vila fötterna lite! Jag hittade en lastpall vid kassorna där jag slog mig ner, pust och frust.

Ikväll blir det häng med härliga brudar, det blir helmysigt!
Innan dess- tvätten!

ha en trevlig helg!
puss


Kommentarer
Postat av: mama

Åhh vad fint allt blev.

2010-09-19 @ 13:38:41
Postat av: elin

vad fint mana!!!!!!!!!! jag måste komma hem till dig snart och dricka the i ditt fina hem!! du måste hjälpa mig sen inreda vårt nya sovrum! :) puss elin

2010-09-19 @ 18:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0