rebus

Hejje

Känner ni igen känslan när håret i nacken är så tovigt att man undrar om man någonsin kommer få ut det?
Så har jag känt idag. Så efter detta blogginlägg blir det en dusch med en härlig hårinpackning!
Efter duschen blir det vänt på Ola som spelar tennis med Greggovich idag. alltså greger. hans far.
Sen iaf ska vi åka till Blekovich. alltså bleken. sommarstugan. och äta KRÄFTOVICH! alltså kräftor! sådana med klor.
Äntligen! jag tror inte jag åt några kräftor alls förra året, det ska jag fan ta igen!

Igår såg jag en

utanför jobbet! det är faktiskt två om man tittar noga! Fränt!


Efter det hade jag en dejt med  
  '

vi åt

på sushiakademin. Det var gott och najs att träffa henne igen, snart kommer vi träffas oftare, när vi blir granns! :)
Då ska vi, rida islandshäst, spela tennis, bowla, träna.. var det något mer vi skulle göra frida? :)

Oj nu börjar klockan bli dags för dushen! dags att dra!
Ha en trevlig helg allesammans!
pssst. imorgon är det marknad i borensberg. ddddssst

Kommentarer
Postat av: Frida

Säg nåt vi inte ska göra....!? =)

2010-09-04 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0