Love, oh love

I gotta tell you how I feel about you cause I oh I can't go a minute without your love.



~~~~~~

Nu undrar väl ni vad jag har styrt med sen sist. Det ska jag säga er att det kan jag väl inte komma ihåg så onykter jag har varit! Men det här är vad jag tror hände..

Jag tror vi blev bjudna på kräftskiva i bleken i fredags

Jaha mr J sitter och funderar på vilken schnapps han ska inmundiga.
Mr O är nog mest intresserad av vad som händer på kanal 6

Okej så dom här var också med på kräftisen, vem skulle väl annars ha styrt upp svamppaj, sallad, vin, dukning om inte mamma
och vem skulle väl inte ha fiskat kräftorna om inte pappa
och vem skulle väl inte äta upp alla andras kräfthuvudsrester om inte Anna?
- om JAG tjatar om lingon, då tjatar fan HON om kräfthuvuden, och om hur MYCKET mat det finns i dom! :D


Fredag, check!

Få se vad jag gjorde i lördags då...
hmmm har ett svagt minne av en biltur...
JO! Vi åkte till Husbyfjöls marknad! Den var inge å ha.
Förresten Anna är du skyldig mig 1000 spänn. Ingalills föräldrar bor i Tjällmo, och inte i Hävla!
(ett litet vad i bilen på vägen hem, hur hon nu kunde tro att hon kände min chef bättre än mig?)

Jag köpte iaf två par ullstrumpor och engelska kolor. Stod och fingrade på ett par lovikavantar, men blev för snål.
Det får jag väl fan för i vinter när jag förfryser fingrar, dock inte tår!! :)
Hem till gangstern i garaget som har hittat en ny sysselsättning, byta alla bromsar och skivor och belägg och allt vad det heter på bilen, tack tack säger jag som får nya bromsar att åka omkring och slira på ;)
Lugn kväll med en film som hette "the invention of lying", handlar om en stad där alla talar sanning och ingen vet vad en lögn är, därför tror alla på han som lyckas hitta på att ljuga. lite kul var den.


så har vi benat ur lördagen också, det går ju bra det här!

hhmmm söndag... tror det blev en sovmorgon, ett avsnitt true blood
(VAD KOMMER HÄNDA??)

efter det fick jag iaf för mig att åka till skogen. Mamma hämtade upp mig så brassade vi till bleken.
Skogen var fylld med ljuvliga syner och dofter, vi hittade både lite av skogens guld, och jag plockade famn och korg och påse full med mossa, kvistar, näver, lingonris, ljung.. you name it!
Jag hade nämligen tänkt mig något sånthär:


så det gjorde jag :)

På kvällen blev det hejdåfika hos Mallan. Hon ska ju flytta till Borås och plugga lite, men bara ett halvår så det får väl vara okej då!! ;)
Vi fick iaf mumsa i oss mumsiga mackor med mumsig tonfiskröra till! mums!


Nu har ni era nyfikna strutar fått reda på vad jag gjort i helgen!
Nu är jag lite nyfiken på hur det här långa inlägget ser ut, och lite oroad för att datorn plötsligt dör innan jag hinner spara det, så nu gör jag det, SKITFORT!

tack och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0