Veckovis

Hej igen!
Mamma ville att jag skulle skriva ett längre inlägg och bju te lite mer! :)
Jag sa att den bärbara datorn har gått sönder, IGEN, och då får jag sitta vid tv:n och skriva, det är inte så kul.
Men då kan du skriva om vad som är på tv sa hon, bra tänkt!

Här kan du se dagens program


Det här med att blogga alltså, hur hinner folk? Idag är jag ledig, alltså har jag lite tid över.
Faktiskt är det så att jag ska jobba lite idag, på SLOTTET! :) Dom har ju visning i helgen, och vi har gjort alla blomsterarrangemang! Jättekul och väldigt ansträngande har det varit.
Men annars tycker jag att veckorna endast består av måndagar och fredagar.

Jag gör en liten summering av min vecka för att uppdatera både er och migsjälv
måndag: blank.

tisdag: Fick lunch hemma hos Anna-Carin i sonstorp. Hon hade lagat underbar fisksoppa. Bröd till som var ugnsvarma med chevreost och honung... MUuuuums! Äppelpaj till efterrätt, jag var mätt hela dagen!

onsdag: Målade plankor på bygget i bleken, i utbyte av mammas tjänster, hon skulle sy lite i min klänning, det är nämligen så att jag har köpt en klänning med bar rygg, och det är inge vidare snyggt att ha bh i en sån... Så mamma skulle fixa till det tänkte jag, men det gick åt fanders. det slutar med att jag nog har klänningen au naturell! jag ska berätta när, sen. Mammas kommentar var iaf, men det är ju bara att kolla på alla fotomodeller, dom har ju sådär små bröst allihop!! sant sant.

torsdag: Jobbade stenhårt med slottsdekorationerna hela dagen, men hann med en lunchpromenad som jag faktiskt mms-bloggade om! :)
Tog en tripp till stan efter jobbet på hemligt möte med M o J :)

Fredag: Idag, ledig, slottet, stan med mamma, besöka bodyline och se vad dom har för nåt att truga på mig i hopp om att få en snyggare kropp. yeah right!

lördag. KRYSSNING!! min första kryssning, Elins födelsedagspresent är äntligen här! Det är då jag ska ha min schnygga klänning, och efter några glas, min scnygga kropp. :P

söndag: vråligt bakis antar jag.


nu är det bäst att plocka in frukosten innan smöret rinner iväg!

Sen ska jag smygfota i auroras sviter och visa för alla jag känner, bara för att det är fotoförbud, hihihi!

schalom!1

Kommentarer
Postat av: mama

Du är jättefin mana!!! och duktig, GÅ INTE UT PÅ DÄCK IMORGON!!!!! Gäller även Elin Malin och Jenny ;))))

2010-10-15 @ 18:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0