Möra fötter

Shalom i stugan!

Idag blev det Mandag med Ola istället för sestra och mammi.
Vi skulle hämta däck i linköping, och vad passar man på att göra när man är i linköping??????
AJ KAJ!! :)

Vi hittade en present till Petter, olas bror som fyller i helgen. Så var min älskling faktiskt så snäll att han köpte mig en present också! hjärta!
denna snygga stövel från din sko fick jag ta med mig hem! visst var han gullig?

Själv var jag lite gullig tillbaks och bjöd på middag på ikanohuset :)

Så efter ett dagsverke på Allehotellet och några mil inne på ajkaj och ajkano så bultar det lite i mina fötter, det måste vara det där med att bli gammal igen... när jag tänker på hur vi gjorde när vi var små; åkte in till norrköping med 410:an, klockan 10 på morgonen, gick där hela dagen, gick till och från busstation, och åkte hem med typ 19-bussen, då blir jag rädd. Vad har hänt?
voi voi, det hade jag ALDRIG orkat idag.

Eftsom vi kom hem precis till säsongstarten av Bonde söker fru klockan 20, så har vi inte lagat någon matlådemat, hoppas jag och Lisa får till den där lunchdejten imorgon!! det skulle passa sig, både med maten, och att jag inte har sett gullan på hela hösten!!! bu för det!

hoppas ni haft en bra dag!!
tack och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0