Hello bello

Tja fisnissar, dags att blogga igen kanske?

Idag känner jag verkligen att jag har tid, för jag orkar inget annat!
Det var ju nämligen så att jag träffade lite schöna brudar från min gamla floristklass igår!
Vi hade tänkt ha en reunion, få tag i så många som möjligt eftersom vi inte setts på så många år. Men det slutade med att vi blev 4 pers! :)
Vår lilla minireunion blev ändå helt otroligt lyckad, tackar så mycket tjejer för en superkul kväll!
Den började i shoppinganda, trask runt i affärer i norrköping, jag skulle inte ha något annat än skor, därför blev det jag som bar runt på flest påsar.... jag förstår inte det där, när man verkligen är ute efter något så hittar man ju inget, men som då, igår, då fanns det jättemycket snygga grejer i affärerna som en jacka, leggings, skor, örhängen, kavaj... vågar inte titta på hembanken idag!
Iaf så efter en jäkla masssa traskande åkte vi hem till petra i östra husby och åt exotisk bricka och drack massa gott!
Tiden gick i ultrarapid och vips var klockan halv tolv och vi bestämde oss för att avsluta kvällen på harrys, det var dans i typ 3 h, mina fötter som satt i ett par nya skor, mådde som en geishas och  jag gnällde lite på det. bara lite.
När klockan  var kvart i tre bestämde vi oss för att vi inte ville bli uppraggade av den där ringen av simmiga ögon som stod och glodde på oss, så vi tog våra jackor och gick ut.
Väl ute satt vi på första parkett och bevittnade ett bråk mellan en rabiat kille och fya vakter. mycket underhållande.

här sitter vi fyra, prydligt uppradade för en gruppbild!
'
såhär himla mysigt var det på petras altan med mumma maten

så blev det visst en sån här goding till efterrätten:)


Men alltså..........IDAG!
Jag tog det ändå lugnt igår, men ändå så känner jag mig såååå trött och sååå sliten. Det jag orkat med är att byta sängkläder och vattna blommorna. Vilken kraftansträngning. Jag är så gammal.
När jag bäddade så hittade jag det här

det är ett örngott som Anna sydde och broderade till mig på syslöjden!
Även om jag var en jobbig 6 år yngre lillasyster som inte fattade nåt, så tyckte hon nog ändå om mig lite :)
så med dom orden ska jag somna på mitt nyfunna örngott och drömma söta drömmar!

hoppas ni alla har haft en kul helg!
auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hhahahha jag dööör! Jag minns det som igår när jag tragglade med det där örngottet :)

2010-10-04 @ 14:02:21
Postat av: elin

vilka snygga leggins karin!!!!!!!!! sey!!!!!!! vad gullig nanna var som gjorde så fins örngott till dig!!

2010-10-04 @ 15:56:25
Postat av: Milla

kaka!!

jag var rätt så sleten jag me när jag kom hem. Var väl inte skitkul att köra 23 mil så där dan efter..



TACK för en fantastisk helg!! pöss

2010-10-12 @ 15:43:38
URL: http://tjockissafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0