Yesterday

All my troubles seemed so far away, now it looks as though they're here to stay...

Siemensfest
Börjar med en lååång kö till bussarna, två bussar fylldes snabbt, även dom andra två som kom straxt efter. Kvar var vi ca 50 pers. Väntade. väntade. väntade. väääänntaaadeee.. I en och en halv timme stod vi och frös på trottoaren! När vi började misströsta rejält tog vi in på närmsta hotell och värmde oss i ca en halvtimme innan bussjäveln äntligen kom. Ingen bra start på den sk "Stjärnkvällen"!



Väl framme på Stadium Arena
Sjuuukt mycket folk och fullsatta bord (vi var ju sist dit) Vi fick iaf tag på fyra platser, efter att ha hälsat på ungefär alla man känner... nja kanske inte riktigt men typ. Fick sitta mitt emot ett härligt par som hette nåt jag inte kommer ihåg men killen var otroligt lik Milow! (Jag vill inte gärna hänga ut främlingar här, så tror ni mig inte så får ni komma hem till mig och titta på kortet:)
Komikern Jan Bylund var kvällens värd och var skitrolig, pratade om olikhehet mellan män och kvinnor och det är ju alltid roligt samtalsämne.
-Ni kvinnor har ju någons slags defekt, som kallas minne... Ni kan ta upp en klänning och fråga "hade jag på mig den här förra nyår?" -Jag menar, jag kommer inte ens ihåg vart jag var förra nyår!!


Några av Artisterna som var där var; Alcazar, Marcoolio, Charlotte Pirelli, Bröderna Herreys och det stora finalframträdandet gjordes av Carola. Hon är ingen personlig favorit men ändå skitkul och bra att se på scenen, vilken röst!

Efter alla framträdanden och maten så rensades bord och stolar och ett dansgolv växte fram, på scenen stod Barbados för underhållningen under resten av kvällen. Stället var ju så enormt och folk i mängder, det gjorde ju att jag snabbt tappade bort alla och sprang på diverse folk hela tiden. Hade varit kul att hänga mer med Sanna D som också var där, men henne träffade jag först när jag hade hunnit fått smärtsam värk i fötterna och ögonen började säcka ihop, så jag och Oledole bestämde oss för att åka med bussen hem kl 01.

Over all var det en kul lyckad kväll med många överraskningar som jag gärna är med på fler gånger!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Fint mana

2010-03-24 @ 08:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0