TIK TOK

Da helg.
Så fort gick den. Schwuiiizch sa det och så var det söndag kl 20.37 pip.
Inatt ställde vi fram klockan också så det blev en hel timma som gick bort från idag.

En liten resumé av min helg då
Fredag
Plankstek och let's dance final med min gosnos.

Lördag
Upp med tuppen (inte riktigt) och åka in till stadium arena och strosa runt på massa mässor. Stället var fullt med celebreties bla Simon&Tomas och Sibel. Eller ja, det var ju dom. Ola missade vi. skit.
Köpte mig en stegräknare och fick en liten minifärganalys. Ska gå 10 000 steg varje dag och bära klara jordnära färger såsom orange, gul, grön, brun, beige och off-white.
Hem och slipa på matsalsmöblerna:

Göra sig i ordning för girlsnight hemma hos Jennie.
Äta asagod mat och sjunga och dansa och skratta med superhärliga girlsen:)


Söndag
Uppe klockan 10.15 som blev 11.15 och hade skallebank.
Tog mig en onyttig frukost i form av rostat bröd med jordgubbsmarmelad och risifrutti (jamjam) medan älskling åt ägg och bacon (ännu onyttigare?) Tog sedan ett rejält nackgrepp på migsjälv och släpade mig in i matrummet och började måla mina slipade möbler, var faktiskt kul! hann med alla men dom behöver målas ännu en gång och det vetespörs när det ska hända men troligtvis någon kväll efter jobbet.

Sen gick jag ner till grannen och snodde lite snygga grenar och gjorde fint på trappen, slet bort grangirlangen från trappräcket och fixade lite vår istället. imorgon blir det att ta hem en liten påsklilja också och kanske några penséer!
tomtarna får bo kvar där i, dom ser ju mer ut som trädgårdstomtar än jultomtar tycker jag!


Yes, det var min helg det. Nästa blir det partaj, påskafton.
Asskick!

Kommentarer
Postat av: mama

Vad fina möblerna blev, där vill jag sitta och äta ibland

2010-03-29 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0