Solig helg

Helojs!

Någon annan än jag som njuter av solen? mmmm! tyvärr lite för kallt för att sitta ute. men jag tog några minuter på trappen förut:


Igår var jag helt duktig och bakade! Fiffirutor(mocca-eller chokladrutor) och eget bröd i mina nya formar från Lagerhaus.


det här är inte anledningen till att man bakar:
fy fan så mycket disk och plock.

FIck ett uppdrag av mamma att skriva text på en vit bakgrund, som hon ska ha som tavla

det blev snyggt. härlig stil. har skrivit med en silverpenna, syns inte på bilden, men det skimrar fint i ljuset.

Idag hann även jag och mams med en sväng in till maxi, hade köpt en vårjacka inne på h&m förra veckan när vi var inne, så såg jag idag att dom inte hade tagit bort larmdosan! som tur var såg jag det innan jag skulle åka in, så jag tog med jackan och det pep som tusan om mig när jag gick in!
Jättekonstigt att det inte gjorde det när jag köpt den... och det gäller att vara släng i käften ibland, för dagen efter jag köpt min jacka kom det ett sms från h&m att det var 100:- rabatt på alla jackor och kavajer...lagom kul, så jag sa det till kassörskan och frågade om jag kunde göra ett återköp på jackan, bara för att prova... och det gick faktiskt! jag fick tillbaka 100:-! :D asglad.

Kul förresten att fler än jag tyckte att Anna Bergendahl var asbra i melodifestivalen!!

nu är det dags att dra!
vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0