Komplott

Nehej.. ska jag sitta här framför datorn ikväll igen och låta timmarna gå eller göra något nyttigt av kvällen, tex måla en stol eller två?

Btw har jag gått över 15000 steg idag.helt sjukt vilket aktivt jobb jag har. egentligen inte så lustigt med tanke på att jag idag glömt hälften av sakerna jag tänkt göra och fått springa runt som en toka och göra om göra rätt.
Bara bra för motionen att vara lite disträ i huvvet! :)


för ett tag sen
Anna tog alla bra bilder på vår spa-helg, men jag lyckades med ett par:

Sestra provhoppar sängen och vi redo för behandlingar och avkoppling!
Starby hotel är verkligen något vi rekommenderar, inte så kul läge, men otroligt fin spa-avdelning och god mat!

Akta er för dymeln imorgon hörreni, han smyger runt i skogen och stjäl från människoborna!!
herregud tjejer, var det ett år sedan vi såg på påskfilmen?? helt sjukt vad tiden går fooooort!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: malin palin

KARL OSKAR akta dig för dyyyyyyyyymeln, hahaha dags för påskfilm igen snart tror jag bestämmt=)

2010-03-31 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0