110/70

Sjuk..

Men blodtrycket var normalt... Så varför är jag yr i bollen?
Stress? Järnbrist? Vitaminbrist? Dåligt blodvärde? Kroniskt hjärnfel?

på lördag åker jag och systyr spaaaaaaaaa det ska bli görskönt.
Jag ska göra ansiktsbehandlig

6. FACIAL - EXCLUSIVE (60 min) 1000 kr

I denna ansiktsbehandling läggs tyngdpunkten på synbara resultat. Vi använder ampuller fyllda med verksamma ämnen för hudens alla behov. Utifrån hudanalysen kommer din terapeut att rekommendera och skräddarsy en behandling som passar just dig. Rengöring, hudanalys, peeling, djupverkande ampuller som appliceras med akupressurmassage och följs av en längre ansiktsmassage, mask och avslutande produkter. Exempel på vilka behandlingar som finns (Väljs på plats tillsammans med din terapeut)

FACIAL - ENERGIZING Fyller på med mineraler för livlös och trött hud som återfår sin vitalitet. Cellförnyelsen stimuleras och skydds-barriären stärks. En power behandling med resultat som syns direkt.

FACIAL - HYDRA POWER En intensiv behandling med hyaluronsyra och granatäpple för fuktfattig och törstig hud, passar alla hudtyper. Reducerar torrhetslinjer och fyller huden med fukt även på djupet. Ett resultat som både känns och syns.

FACIAL - MULTIVITAMIN Vitamin A & C främjar cellförnyelsen och stödjer bildandet av kollagen, vilket ger en fast och spänstig hud. Ger en ökad cirkulation och stärker hudens egna funktioner. Vitamin E skyddar mot yttre påfrestningar. Hudens hälsa strålar.

♥♥♥


känns som det kan behövas!!
anna propsar på att ta med sig lermask och hårinpackning, medan mamma tyckte att vi skulle blanda honung och salt och gnida in oss med innan bastu. Jag tycker att jag gör fan allra minsta möjliga knop på den där vistelsen, utnyttjar bara till fullo anläggningens bubbelpool och olika bastuar, vräker i mig 4 rätters middag och hotellfrukost och kanske på sin höjd om det är fint väder, går ut på en välgörande promenad i det vackra vinterlandskapet. :)

nu ska jag se klart filmen som vi somnade till igår, stone of destiny heter den, rekommenderar nog inte den, även om jag bara sett knappt halva så verkade den för jävla seg. blir bra att slöglo på när jag inte mår bra.

auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Millan å Tuva

en annan bra film är The Storm.. Det borde stå på fodralet att den garanterar att man somnar efter en kvart....

Ha så skönt på spat och krya på dig min lilla kaka!!

puss

2010-03-02 @ 18:22:11
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej min Morris! Haha the storm.. undrar om inte jag har sett den? med george clooney? tack för tipset iaf! :) hoppas allt är bra med dig och lilla trollet! Puss o kram

2010-03-02 @ 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0