tom i pallet?

Karin: Det har börjat växa i gräsmattan igen!
Ola: Vad?
Karin: jaa, vad är det som växer i gräsmattan???
Ola: ? gräset är ju inte högt?!
Karin: Jaaaha men jag menar grusplanen!!

Kul när man ska dumförklara någon och så vips är det man själv som är dum i huvet! hahahhaa
händer allt som oftast för mig, förstår inte varför? öööh?

Såg förövrigt ett skitbra tips i "Vi i villa" förut, att smörja coca cola på det som var rostigt, jag blev asglad och tittade omkring mig efter vad som var rostigt, inget var rostigt. fan.

Så håller jag på och uppfinna en sak. Ola tror att det kan bli förhållandevis dyrt, men med lite mer brainstorming från min sida kommer det nog bli toppen, jag håller på att göra en prototyp i papper.
(detta kommer det säkerligen aldrig att bli någonting av)
håller det hemligt så att ingen kan sno min idé innan jag kollat runt att ingen redan kommit på den.

Har jobbat min första dag som boss idag. chefen var bara inne en gång, åkte och köpte blommor en gång och ringde en gång, på hennes första semesterdag, ska man ta det som en pik? litas det inte på personalen månne? :)
jodå det vet jag att det gör men lite komiskt ändå:)

för att inte det här inlägget bara blir fullt med text så lägger jag in lite pics från midsommar!






det var en riktigt härlig dag och kväll!!

Nu får jag nog göra matlåda!
shalom!

(någon timme senare... har kollat runt och det är visst någon som redan kommit på min uppfinning, nu ska jag bara köpa alla sådana sorter som finns och tillverka bättre sådana!! )

Kommentarer
Postat av: Frida

Herre Jesus vilken taskig hållning jag har på den andra bilden. Puckelrygg vid 25-års ålder accepteras inte (Hade faktsikt inte fyllt 26 när bilden togs) What to do??

2010-06-29 @ 20:02:51
Postat av: Karin

Hahaha det var väl inte så farligt! Men jag antar att det är träna ryggen som gäller om du inte ska se ut som ett gem vid 50 :D hahahha

2010-06-29 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0