Karinkaka 25 år!

Det är mycket gammal och vis kvinna som knapprar på tangenterna idag. Idag blev hon 25 år, med en begynnande visdomstand, dålig syn (har hon haft sen i femman men wtf:) rynkiga händer och knakande leder.

Asså ja ba fatta noll, när blev jag 25 liksom? (så gammal är hon i huvudet)


Idag har jag haft släktkalas.
Jag fick massa fina presenter igen!
Av Ola:

Ser ni vad den heter då?

Gud vad glad jag blev!

Av familjen fick jag en föreställning vi ska gå på i sommar!
Det ska bli så kul!!

Sen fick jag
ansiktsbehandling
armband med mitt kinesiska års djur; Oxen
Ljuslykta
En till sminkning på Make up store! :)
Fina bestick och servetthållare
Kantareller och hängmatta
Hängstol
Vacker hoya (blomma) i vacker kruka
Av Linda fick jag jättefina ögonskuggor,mascara och guldig nessesär (stavas?)

Tack alla kära vänner och familj och älskling för den här helgen och födelsedagen!!
Den har varit underbar och bättre än jag kunde föreställa mig!

En riktigt trött men nöjd 25 åring


puss o kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis igen! Jag blev avundsjuk på den fina cykeln. Fast jag har tänkt att jag ska önska mig en cyekl när jag fyller 25, så jag behöver ju inte vara avundsjuk :)

2010-06-15 @ 23:38:38
URL: http://julietoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0