smultronstället

Mamma tyckte visst att jag skulle lägga in bilder från igår så det är väl bäst jag gör det då! :)
Hade ändå tänkt ett inlägg eftersom det blev dåligt väder ikväll igen då. Men det var av en annan anledning men det tar jag sist i inlägget.

Så igår var vi alltså på det berömda smultronstället i Sörping! Ja jag var lite jobbig och skulle gå in på akleja och spana efter inspiration och det fick jag absolut, kom hem med två supersöta fågelburar som står på min målade piedistal i hallen. måste få ut ett kort på det där snart... but first!

Elin hade vackra delphinium (riddarsporre) i sin trädgård

(hade hon väl inte nes lagt märke till;)



Späääänande, vad ska jag välja idag??

Elin apskrattar åt min fula mors körkortsbild :D

så gör även hennes mor

och jag!

och så även hon själv:)

lina också men henne lyckades jag inte fånga! ;)

jag åt iaf nån smarrig sak med varma äpplen, kanel, vaniljsås och så lite glass och grädde på det :)


Det var en lyckad eftermiddag!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu till nästa punkt.

En efterlysning fast tvärtom...
Någon av er

snygga brudar har glömt en ring hos mig på min födelsedagsfest! Du har ganska smala fingrar och bra smak!
Lämnas åter mot beskrivning! ( annars ska väl alla ha den! :)

Åkismoki dags att göra kväller!

Ciao Bellas!

Kommentarer
Postat av: Frida

Inte min....är skamligt dålig på att använda smycken tyvärr. Hoppas ringen kommer tillbaka till dess rätte ägare =)

2010-07-15 @ 22:00:06
Postat av: Karin

Hej frida! Okej inte din, jag är faktiskt också dålig på smycken, speciellt ringar.. allt bra på din semester? kramen

2010-07-15 @ 22:03:31
Postat av: sanna

jag vet inte om jag saknar en ring:S..brukar oftast bara ha det till fest så det är möjligt att jag kanske slarvat bort en ring..du kan väl göra en beskrivning av den:)

2010-07-17 @ 08:44:21
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: mama

Vilken tur att du har en sådan ful mamma att göra narr av....och dom andra hahahaha jag bjur påt

2010-07-17 @ 10:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0