!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SEMESTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERR!!!!!!!!!

hahaha, jag döpte mappen till "glad"

BTW
Ringen var Josefins... hade nästan det på känn ;)

så såg den ut så ni inte tror jag luras! :)

Ikväll kommer dom hit, då ska hon få ta med sig den hem. Så därför var det ju dags för mig att städa nu, vad gör jag framför datorn då? Jag slipper ju inte undan bara för att jag drar ut på det..
Jaffa kom och sa till mig nyss; Du sa ju att du skulle sätta på någon bra skiva och börja röja...
Ja jag sa ju det...
då går vi över i fas: mycket verkstad lite snack!
wish me luck killin' the dustrats :)

Kommentarer
Postat av: Anna

IIIIIHHHHHH hahahha grattis

2010-07-17 @ 18:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0