Inget matnyttigt direkt

Jaha så var det Semlornas dag idag. Det behövde ju såklart firas på något sätt, men hur?
Maud hade den perfekta lösningen och stannade till hos Sonstorpsbagarn innan jobbet och hade med sig två semlor som vi smaskade i oss under fikarasten :P yum.
Men eftersom Maud är en äkta gottegris så har det firats ungefär varje tisdag vid fikadags, så denna tisdag var inte speciellt annorlunda, undrar vad som ska bjuds nästa vecka? :D

Nej kan det egentligen fortsätta såhär? Jag har ju inte tränat på flera år, det enda duktiga jag gör är ju att promenera till jobbet några dagar i veckan. Det är tur att jag inte har något stillasittande arbete tror jag, för hade jag det vore nog situationen ohållbar, men eftersom det nu är som det är så fortsätter jag väl att grisa i mig sötsaker!



Nu ska jag göra en nudelsoppa till middag, för imorgon behövs ingen matlåda för då bjuds det på mat a'la Mama!

Jag är nog lite hungrig för jag kan visst inte sluta skriva om mat.

Mat


Kommentarer
Postat av: malin

ja du har ju turen med dig och är snygg,smal och smäcker iallafall :)

2010-02-17 @ 19:47:07
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: Karin

:D tack din going!

2010-02-17 @ 21:38:42
Postat av: mama

vi ska snart börja med morgonprommisarna!!!!!så vi får motion

2010-02-20 @ 16:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0