Hon har frost i sitt hår

Gokväll
imorse knatade jag till jobbet i typ -9 grader, och skaffade mig en ny look:

blott 25 år gammal, och redan grå hår... hur ska detta sluta?

Det har ju varit lite dålig update här på bloggen på sistone, men såhär snyggt fick vi det tillslut i hallen:

i ca en vecka fick det vara såhär gulligt, sen skulle datarummet få sig en omgång så nu har vi även kontor i hallen. undrar om det någon gång blir klart på övervåningen...

någon som har missat att det hänger rejäla istappar från vartenda hustak? någon som har ett bra tips att ta bort dom om man inte äger en skylift? villl ju inte gärna få en av dom här i huvet en vacker morgon när man kliver utanför dörren!


nu när jag ändå är i farten med bilder kan jag slänga in en på världens sötaste hund

här ligger han och värmer sig på ett täcke för han fick bada lite efter promenaden i parken, hunden kom ju knappt fram för all snö!! :)

det får avsluta inlägget. nu väntar duschen!
spatziba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0