Tacka vet jag skatteåterbäääringen!!

Tjoho!

Fick hem deklarationen härömdagen... wooooooh! fick tillbaks pengar igen! förra gången unnade jag mig ett par nya solbrills från Fendi när skatten kom, undrar om jag ska satsa på en lite dyrare historia denna gången? Jag tjatar ju ständigt om en systemkamera... skulle inte det kunna passa då? ;)
Vi får se... imorgon ska vi ju till IKEA så det kanske dyker upp något välbehövligt där!
I vilket fall.. KUL! :D

Igår när jag kom hem fick jag se det här i rabatten i trädgården, var tvungen att springa ut med kameran och fånga lite fina vårbilder!

fick några riktigt bra som jag tänkte förstora och framkalla till min ram som jag loppisfyndade i veckan!

Några andra fynd från unnersta gård:

(brickan är från loppis, 10 kr :)
Lägg gärna märke till att dom står på det nymålade bordet! :)

det var en vacker kväll igår


Nuff said.
Nu blir det göra sig lite i ordning för Faster Susanns 50 årsfest ikväll. Har ju jobbarbyxorna på för att jag bestämde mig för att hjälpa Anna o Jögga i radhuset idag. Blev lite måla men sen fick vi order att åka och byta däck på peugoten, dahls tog 99 kr för det idag!
Hann även handla lite färg på Ödmans till mitt nästa projekt :)

sååå.... vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0