hej igen

två inlägg på en dag. inte ofta det händer på den här bloggen!
Är hemkommen från en underbar påskmiddag hos mormor och morfar, bara ett litet minus då, min älsk var ju inte med :( saknar honom när han är borta.
Vi hade iaf lite knytis, jag hade bla gjort "falska grisar" vilket är dadlar inlindade i bacon, stekt i ugn tills dom är krispiga. muuuuumma!

Allt var verkligen jättegott, ingent traditionell påskmat som nästan är som julmat fast utan skinkan, utan lite annat jox som passade bra ihop! Känns också kul att bidra med lite mat och inte bara komma till dukat bord och förväntas servering och uppassning. Missförstå mig rätt, det är ju härligt det med, men inte alltid!

Jag hade kameran framme i högsta hugg, har nämligen fått för mig att framkalla lite foton på kära släkten, då får man passa på när man ses!

Det här är iaf min söta mormor och min söta morfar:

Dom har precis skaffat dator, inte köpt, utan fått en begagnad av en gammal vän till morfar, och kånkar omkring på den där bärbara uppför och nerför trappen som om den vägde 30 kg. hahaha! vi får väl se om dom skaffar internet också någon gång, hoppas att inte jag blir den som får leka teknisk support då! :) hjärta dom.

Hittade även en katt att terrorisera med kameran, och en liten luffhund..


Resten av knasbollarna:


Och så till sist och minst:


Nu är det faktiskt dags att slagga, ska ju jobba imorgon, då blir det nog röjigt på bergslagsblomster, och blir det inte det så händer det väl några timmar senare på coctailparty hos Mallan!!

Glad Påsk allihopa, hoppas ni sitter och kvider av stora magar hemma i stugorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0