äh

varför är det ingen som bloggar nu för tiden?

Hemkommen från IKEA, med en FÅTÖLJ!! :D God Jul sa jag och Ola till varandra, eftersom vi skulle köpt en fåtölj som gemensam julklapp, men inte kommit till skott riktigt. tyvärr så hade inte Kamprad uppdaterat sitt fåtöljklädsellager för den klädseln vi ville ha fanns inte hemma. såklart. den skickar dom på posten om ca 18-20 dagar. Känner vi IKEA rätt så lär det bli 30-40 dagar och då lär vi få en bokhylla istället för klädsel.
och när vi skickar tillbaks bokhyllan så dröjer det väl en 20 dagar och då får vi väl ett överkast istället för fåtöljklädsel. osv osv osv.
Men vi hoppas såklart på det bästa!! ...men förväntar oss inget mirakel.
Just nu är fåtöljen klädd i en blått lakan.

Igår var det partaj ja! jag fick se mitt kusinbarn för första gången, lilla Ronja, så söt!


Susann öppnar presenter, Anna och Mamma, Maria och Syster


Matlåda till imorgon då.. nån som har förslag? Känner mig sådär motiverad..

Nu måste vi dra, ja vi ses väl nån dag,
Jag svär livet blir bättre, när man vet var man ska.
(till köket:)

Kommentarer
Postat av: Millan å Tuva

BEBIS!!!!!!!! söt :P

2010-04-17 @ 13:24:24
URL: http://tjockissafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0