trädgårdseftermiddag!

tjohej!
nu sitter jag här, lämnad ensam pga någon jäkla siemens-grillfest med gourmetmat... skulle det vara bättre än en trädgårdseftermiddag med sin sambo och nyinköpta hus? ja, tydligen var det det!! :)
Jag har iaf varit skitduktig idag, rensat och klippt och rensat lite till! det var riktigt roligt och bra väder för lite pyssel också, lite soligt och lite blåsigt..
Jag får fota lite från trädgården imorgon, så ni får se! Idag hann jag inte det för jag stack till mamma i bleken och fick smalmat, jag blev knappt mätt och började fantisera om en svampmacka till kvällen ;)

det blev dåligt med uppdatering i söndags, jag var typ död fram till kl 20 på kvällen, och då ringer det på dörren och vem hör jag? Marro! :D hon var hos sina föräldrar och hälsade på och bestämde sig för att gå in till "grannungen" ett tag! :) det var så himla kul att träffas igen, det var evigheter sen sist! så då hade jag ju inte tid att blogga, men här kommer en bild som beskriver kvällen rätt väl, och så kan ni kolla in på dom andra sötnosarnas bloggar för fler roliga pics!

hohohihihahahihehehi

nu i helgen vankas det lite lugnare festligheter i form av dop, malin och jimmys son Didrik ska få lite vatten på skallen av en person vid namn präst.
Jag döptes faktiskt hemma. alltså i mitt nuvarande hus. det är nog lite ovanligt.eller?
om jag hade varit född år 2000 och satt och bloggade år 2024 så kunde jag nog lagt upp en digital bild på mig själv från mitt dop; såhär söt var jag, typ. det är väl typiskt att man är så gammal!

nu är det slutfilosoferat.
vi hörs.hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0