Project hallway

-Karin, kan du hämta en sax åt mig?
-Javisst, vilken som eller?
-Nej den där stora, den ligger nere i källaren någonstans.
...nere i källaren någonstans, braaaa beskrivning Ola!!..



Såhär snyggt är det hemma hos oss just nu.
Diggar tapeten som satt under elementet!
Har upptäckt att jag har en huslig sambo. förra veckan gjorde han äppelgelé, det är kul när man blir positivt överraskad! :P mer än vad man kan säga att han blir om mig... haha det är schysst att köra med lite falsk marknadsföring tycker jag!

nu börjar det bli lite rödvinstörstigt i min mun... om man skulle ta och fira att det är helg då! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

haha! jag vet, människan är underbar!

2009-10-04 @ 08:49:12
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha pappersväggar,ser ut som hemma hos oss,vi hade t.o.m plastgolv i helgen då vi måla taket i vardagsrummet & hallen:D

2009-10-05 @ 10:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0