Svart guld

Mmmmmm... har precis tagit dagens första kopp kaffe. det var inte en minut för sent och så gudomligt gott!

Ska plita ner några rader innan jag öppnar och stänger kylskåpet 100 ggr bara för att inse att det inte finns något att laga:) det är idétorka på maträtter för tillfället...

Idag kommer mammsi hem från turkland. hon är nog mer neger än vit när hon landar, precis hemkommen från thailand som hon var när hon åkte. vissa har det bra:) medan jag blickar framåt åt min stundande semester v.29,30 o 31.
ska ha en lite minisemester på kristihimmelsfärd ifs, har tagit ledigt på fre o lör, då sticker jag och oledole ner till torekov och har det gött i några dar!! :D

På lördag blev jag visst bjuden till Sara på födelsedagsfirande, det passar fint med en utgång i schtaan nu tycker jag, var tillräckligt längesen. Så har jag ju inte hunnit se Mallan heller efter hennes hemkomst till Sweden, undrar om hon har någon bränna kvar?!?

Var nere på centrum en sväng efter hottejobbet, skulle kolla om det fanns några snygga partypjucks till mig, men kände inte att jag ville lägga 600:- jag har liksom redan shoppat lite den här månaden... :P

Yuriah heep dags att röra på sig!
Spank you, spank you very much


Kommentarer
Postat av: mallan

Halloj gumman!gud va kul att du ska me på lördag,har ju som sagt inte träffat dig ännu sen ja kom hem=(så de måste de bli ändring på. och tyvärr har jag ingen bränna kvar,den försvinner ju så snabbt man satt sig på planet tycker jag,det ska väl vara fötterna som e lite brunare än era dårå=)haha. vi får ta snacket och styra upp car till stan! puzz &kram

2009-05-13 @ 22:35:28
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0