gron runt

TJO!
Imorgon säger vi hej igen till träningsvärken som säkerligen kommer infinna sig efter den promenaden idag!
A+Ma+Z och jag spatserade runt gron i en mindre storm, inte nog med det så kunde vi inte bestämma oss vilken väg vi skulle ta, så det blev nya KL-vägen och "bara en liten bit" på 51:an också. Jovisst, en liten bit när man åker bil ja, men gå är en annan femma...
vi fick lov att bära Zorro så att han inte skulle bli överkörd stackarn. hahaha.

Idag är det final i champions league så jag ska slå mig ner i soffhörnet med min såjävlabra bok!


btw, är det någon på ekkällevägen som saknar en vit väst, damstorlek 38?
den har nämligen blåst ner på vår balkong.... (spread the word!)

Kisses and hugs

Kommentarer
Postat av: mallan

haha den där fotbollen,så du fick inte ha tv.n idag alltså=)

2009-05-27 @ 21:31:48
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, känner igen det där med 51:an.. helt sjukt långt ju och läskigt!! Jag var livrädd när bilarna kom farande så nära & så snabbt! Man får lite mer respekt för hastigheten 90 km/h också :D

2009-05-27 @ 21:45:34
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0