Spotify

Härligt det där programmet, gratis musik, lättåtkomligt, underbart! :) Önskar kanske bara att jag hade en egen användare, ingen snäll själ som vill bjuda in mig?

Idag har varit en riktigt seg dag.
Jag var nere och rev i källaren på jobbet, (bland mina kartonger) och försökte hitta min kabel till mobilen, men den verkade vilja vara svårfunnen ;( det var nämligen så att min mobil började krångla för någon dag sedan, fick rycket och varnade om att alla filer på minneskortet skulle raderas, vilket gjorde mig lite smått hysterisk, tänk, om alla bilder man tagit, och fått, helt plötsligt skulle vara borta bara för att mobilen fått psykbryt? Nej tack säger jag. Så det blir en sväng upp till vinden och röja runt där också, jag har inte någon bra ordning på mina grejer sen jag flyttade...

Var förbi Bergslagshallen när jag slutat, fastnade vid äggen. Jag har alltid problem att välja ägg. Tänker absolut inte köpa något fabrikat där hönstackarna sitter och trängs i små burar, men det står inte alltid så tydligt hur hönornas förhållande ser ut... varför kan det inte bara helt enkelt stå:
"Ägg från kackelhönan Agda som suttit och snackat med sina väninnor medan hon värpt på sina stora fina ägg, efter att hon var ute och skuttade i hönsgården och flirtade vilt med tuppen som gav henne en komplimang om hennes fina stjärtfjädrar"
DOM äggen skulle jag köpa! :D

Tack och Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

skuttar hönor?

Cs ikväll!

2009-03-14 @ 10:20:45
URL: http://annieboten.blogg.se/
Postat av: Karinkaka

Jo men visst, skuttar, det är det hönor gör! ;> (ahaaa jag gjorde en höna:)

2009-03-17 @ 17:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0