Torris

Mina linser börjar torka ihop,mina händer spricker snart och min rygg kliar, dags att ställa sig i ett kar olivolja. eller nåt :)

Sitter och bloggar med programmet "hjälp!jag är med i en japansk tv-show" på i bakgrunden, riktigt störande oljud från plublik, domare och programledare. helt sjukt program, ganska roligt att se på om man råkar vara på det humöret för tillfället!

Kan berätta för mina läsare att jag tycker spikmattan är fantastisk, redan efter andra gången! att först lägga sig gör så jääävla ont, (men det är ju lite det som är grejen, att vara så tuff och härda ut:) Men när man legat några minuter blir det alldeles varmt och börjar bulta. tillslut slappnar man av i hela kroppen och somnar nästan. det är iaf så jag upplever det, men det är säkert olika från person till person.
Självklart ska jag försöka få Ola att prova den också, men det är oklart om han är tillräckligt tuff och därför avfärdar det som nonsens ;) Han var iaf jättesnäll igår när jag låg på den, genom att kasta massa kuddar på mig så jag blev tyngre >:O

det får nog vara bra för idag hörrni!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0