jäser

uäk vad mätt jag blev. Man ska väl inte klaga på det, det finns ju stackare som inte får någon mat här i världen. men ibland blir man bara sådär riktigt stoppmätt.

Tvingade hem mamma till mig idag för att ligga på spikmattan, haha vad ont hon hade. låg och skrek från sovrummet att hon inte trodde på att smärtan skulle gå över :) men sen blev hon tyst. I gengäld tvingade hon med mätta mig till Klippestorp för att fika, vilket resulterade i ännu mättare mig.

Det funderas en hel del uppe i skallen just nu, så en anteckningsbok vore inte fel (det var väl ettjävla tjat om den där boken) Kanske hinner ner på byn imorgon för lite inhandling av alkoholhaltiga drycker till midsommar, plus en liten bok!

såhär ser man ut efter en omgång med spikmattan i ansiktet;
hahahaha!

nu ska jag jäsa vidare. jobb på hotellet ikväll. efter det en sväng till Lisa (det vet hon inte om än:)

kjaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0