I sjukstugan :(

Jag vill ju helst inte svära för mycket när jag skriver, men när jag blir sjuk, då tycker jag att undantag kan få göras.
Helvetes jävla fanskap!
Var väl rätt så lindrigt ändå, behövde bara få ur mig, hur tråkigt det är att ligga hemma i feber. Hostan har ju pågått i några dagar, men lustigt nog kan jag inte få för mig att ta det lugnt förrän jag ligger riktigt golvad, och då är det ju liksom dags.
Skönt för mig idag att det är mulet ute, så slapp jag ha restless legs över det också ;)

Fick en uppenbarelse när jag låg och yrade i sängen i morse, över en bordsdekoration som borde bli både enkel och snygg, måste skriva upp innan jag glömmer bort den!
lägger väl upp en bild om jag någonsin gör den, idag kommer det iaf inte att hända.

Igår hade Ola namnsdag! detta fick han av mig:
 tyckte jag var en fin namnsdagspresent. :)
På torsdag fyller han år, då blir det mer paket! :)

Nu kom mamma och Zorro och hälsade på mig och tyckte lite synd om mig, det kändes bra ;)

Jag har lust att kolla på film, får rota fram nåt!
Took care


Kommentarer
Postat av: mallan

halloj gummsi. ar du sjuk stackare krya pa dej. varen har kommit i fimpan ser jag harligt,far hoppas att de haller i sig tills man kommer hem. allt bra annars. kram

2009-04-20 @ 17:50:04
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0